SKRIVET: 2011-12-01, kl 18:39:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helg igen!

Hellu, just nu är jag på elevhemmet och har de tråkigt. Imorgon åker mor & far till tyskland, därifrån ska mor köpa mörk-choklad till mig...älskar de! Denna vecka gick fort men de var inget så särskilt, förutom onsdags skulle mötet ha skett. Men de blev inget för de kom ingen teckenspråks-tolkar så det blev inget möte för vår klass, tråkigt för jag som har längtat till de.

Imorgon är det fredag igen, i egentligen skulle ja vara hos Kajsa men tyvärr mår hon inget vidare bra. Så jag vill heller inte bli smittad av detta. Så drar jag hemåt till älskade syrra och hittar på något, kanske bygga pepparkakshus igen. Sen får vi se om min faster är hemma i helgen så kanske blir det en sväng dit och käka något! Måste ju bläddra någon katalog se om jag hittar något julklapp till mig själv, för jag har shoppat julklappar men inte så mycket som ja hade tänkt mig.
Men kommer shoppa igen nästa vecka om Elvira har lust med de också! ;)
Undra vad jag ska äta i helgen något smaskigt vill jag ha...hamburgare kanske? =)
Inte långt kvar tills jag får jullov *** va gött det ska bli. ;) Saknar min dator, för skolan de suger ju...de är världens segaste datorer som finns. Segare än vad mor har...! ;D
Nu ska jag väl nog dra vidare, men hare gött ni! ;) byee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: