SKRIVET: 2011-12-24, kl 22:19:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mot Norrland imöra!

Ja idag är det Julafton men när jag vaknade imorse fick jag känslan att det är inte JUL...vet inte varför jag fick känslan så kikade jag ut då sken solen och himlen var blått. Ja har hunnit göra mycket den här veckan jag fick ju jullov i onsdags, och sen hamnade jag till idag gud vad tiden går fort.
Dagen såg ut så här:
Stigit upp och öppnat paket från strumpan
Rastat vovven Atica
Rastat 3 vovvar
Öppnat julklappar blev nöjd!
Rastat 2 vovvar
Och till sist blev de tomtegröt
Och just nu sitter jag i sängen och bloggar lite...jag har hunnit packa också så väskan är full nu, vet inte om jag kommer att orka bära det i Stockholm. Jag har fler julklappar kvar som jag kommer öppna men de kommer jag göra imorgon på kvällen när vi har kommit fram till Glada Hudik. Gud vad jag har saknat min lill-tösa blir många pussar hela kvällen, tills hon somnar gott! =)
Får väl se när jag kommer uppdatera igen, är skit kass på de...! :( Har typ inget blogglust liksom, fast självklart behåller jag kvar fast jag uppdaterar väldigt sällan! ;)
GOD JUL PÅ ER ALLA!
Tagen från förra året, Lizzie!


Kajsa

Daaaaaaaaaaamn vad gullig hon va i denna outfit tjejen där :)



Tack så hemskt mycket, malva bara växer o växer :O

det går för fort, denna känsla kommer u nog också få när din systersbarn är född :)



Kramar <3



PUBLICERAT: 2011-12-25, 11:37:12 | URL: http://thiiisismyliife.blogg.se/
elviraOlsson

Hahaha du såg ju det i fb ;)

Visste inte att du hade skaffat en ny blogg? :O Men då vet jag det ;)



PUBLICERAT: 2012-01-15, 12:53:33 | URL: http://elviraolsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: