SKRIVET: 2012-03-10, kl 23:25:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag!

Har haft de lugnt de senaste veckorna förutom att ja var i Stockholm och Göteborg på sportlovet. Blev shopping i götet när mamma var med, passade på för hon har pengarna i plånkan! ;)
Har varit hemma bara och skolan där som vanligt, men idag är det lördag men imorgon kommer den tråkigaste dagen som finns i mitt liv.
Dagen kommer nog bestå av att göra smoothie och skvallertidning, de duger fint!
Åkte in till Örebro idag med en vän gick runt på stan en liten stund, sedan gick vi ner till våra vänner och hjälpte till med deras flytt...hunnit med 4-5 kartonger i köket puhh....efter de käkade vi på en kina restaurang de va gott! =)
Bara 3v. kvar till påsklov ska bli skönt, kommer bara slappa de första dagarna sen åker jag till norrland till svarta odågan...blir nog träning om de inte är slaskigt ute då. Ska nog köra med apportering med dummies gissar jag på. Men är sugen på att träna något nytt för henne, "Spela död" skulle jag vilja lära henne....men frågan är om hon kommer klara av eller fattar. Försökte lära henne förra året på sommaren i flera veckor, men hon fattar ingenting...men ska nog satsa på de och "skämmas" där också de va ett tag sen vi körde på...fullt upp med annat! :O
Nu ska ja kila iväg å prata med min fina vän, ha de fint! ;)
bilderna här visar att jag vill faktiskt ha sommar här nu!
Hejdå på er alla bloggläsare!


annis

åh lisa kan du inte ta ALLA kort du tagit på odågan sen hon va plutt o bränna på skiva och ta med?=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: