SKRIVET: 2013-03-25, kl 22:38:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

miss you!

ja rubriken kan ju tala om varför jag saknar en... det är min kära Kajsa som är i andra sidan om mig, USA befinner hon sig där. Tror visst på att hon vill ha mig där, men men hon har lovat mig att ta mig dit nästa gång, måste dit iallafall innan döden! Måste till laguna beach när ja är i USA! :)
förra inlägget var jag hos Kajsa faktiskt, så denna uppdatering handlar om henne igen, haha! ;) imorgon kommer syrran å wille hem och ja ska möta upp dem vid tågstationen sen blir de promenix mot käk och sedan hemå, hoppas de inte snöar då... :$
noo nu ska jag väl spela lite å sen blir de lite film-mys där min ny favorit skådespelare Julia Roberts ska spela för mig ikväll! ;)


Kajsa

Älskar dej, ska skriva om diig i min blogg med. Pussssss❤ du får inte försvinna från mig



PUBLICERAT: 2013-03-26, 00:59:05 | URL: http://nattstad.se/kajsabeermann

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: