SKRIVET: 2012-01-16, kl 17:38:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

2012

Såg att jag inte hade uppdaterat där uppe i norrland, men jag hade fullt upp fick ingen lång sovmorgon...suck! Annars var det lugn jul i söder och norr, fick The Sims 3 Husdjur så passade på att spela på kvällarna. Vid nyårshelgen så hade vi en till hund som vi passade åt, han hette Bush en riktig tuffing. Men annars skulle jag tänka mig och ha denna ras, men första ras som visar upp det är en flatcoated retriever som vanligt! :)

Men just nu är det 2012 vet inte hur det ser ut i år förutom att jag ska bli MOSTER för första gången i mitt liv! Får se vad det blir för kön...;)
Om 3 månader fyller jag 16 år...då blir det övningköra och plugg! Sedan önskar jag en Iphone får se om jag kommer få, men de lär nog dröja till sommar.

I helgen ska Lizzie egentligen ställas ut i Västerås, men just nu löper hon så vi vet ännu inte hur det blir då. Saknar denna dam, älskar henne även hon är lite knasig ibland men älskart! Ni får vänta med några bilder, för jag är i Örebro och datorn finns inte här. Men om två veckor är jag hemma igen då uppdateras här inne med nya bilder! :)

Nu får de räcka för idag, ska plugga vidare nu! :) ha de härligt ni!


linnea

Din flat var också väldigt tjusig! :)



PUBLICERAT: 2012-01-23, 22:02:57 | URL: http://tassarna.weebly.com
Ebba och Tilda

Hej, tack så mycket! Självklart får du följa vår blogg! :)



PUBLICERAT: 2012-02-01, 08:08:56 | URL: http://flerfotavanner.blogg.se/
linda & dogsen

nej tyvärr är det olagligt och äga en varg här i sverige :/ hon får bo i usa i ett vargcenter, men jag betalar lite summa i månaden för hennes mat och skötsel. hoppas nån dag jag kan åka och hälsa på henne... :)



PUBLICERAT: 2012-02-09, 20:14:53 | URL: http://astirazalea.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: