SKRIVET: 2013-01-04, kl 11:49:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon

Har legat nere med uppdatering med bloggen. Har annat att göra, när man har blivit moster då händer det mycket och skolan också.

Men jag är i Filipstad hos min underbaraste vän, igår var vi ute och fotade naturen och lite ego bilder. Men fina bilder blev det iaf, är nöjd med min bästa julklapp en systemkamera som jag fick av mina föräldrar! :) tack!
Vi ligger kvar i sängen och ska väl upp nån gång men de är ju lov så varför inte ligga kvar och slappa! :)
Nej nu ska jag vara social med min fiiiina vän! :D


Kajsa

Hur fasen kunde jag missa att du har börjat att blogga igen, wäääääh har super super dålig samvete för dt men det är KLART att du är alltid bäst å finaste för miiiiiiiig :D

Japp nästa gång tar jag med dig hit så du får se liten del av underbara livet, du kommer säga woooow när vi är i laguna Beach, love u PUSS❤



PUBLICERAT: 2013-03-24, 17:26:58 | URL: http://nattstad.se/kajsabeermann

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: