SKRIVET: 2012-03-18, kl 19:07:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tråkigaste dagen som finns!

Helgen har jag tagit bara de lugnt fast jag har packat det mesta och städat lite i olika rummen här. Ni undrar säkert vad jag packar till...? Jag packar faktiskt inte till Hudik utan till ett läger som vi i klassen ska åka bort på tors-fre bara en natt, vi kommer bo mitt i skogen så vi kommer va i naturen det mesta. Skönt och njuta av lite skogar sådant, förhoppningsvis får ja se någon djur komma till gården på kvällen. =)
Är så sugen på att packa hudiks väskan, fast jag vill inte börja med de tidigt...utan jag får göra de nästa helg ska bli kul och packa, eller nej!? Jo kom igen!
Ska också försöka hinna med att ladda ner bilder på Lizzie till syrran, som tydligen har slarvat bort skivan jag gav till henne. Självklart ska jag bjuda på några bilder på henne, så ni får se också! =)
Ska nog avbryta nu att blogga och packa det sista i väskan, sen måste jag nog äta något också. 
Kollar just nu på Per Morberg tycker han är lite äcklig på ett sätt, men vet tyvärr inte hur jag ska förklara...men ni kanske tycker likadant eller fattar vad jag menar! ;)
Atica kom faktiskt idag så vi gick lång runda med henne, hon fick springa lös hon var lycklig då! Det första hon gjorde när vi kom hem, var att lägga sig i gräsmattan och vilade i solen! Gull hon va då! ;)
Flyttar från mamma!  Överlevde utan "morsan" fast elefanten fanns hela tiden!
Ibland får hon acceptera att vi leker och gosar med henne, för att hon är SÖT!
Finaste Lizzie som finns! <3
Byeeeee


Anonym

Ja du lisa snart är det dags för avfärd till hudik:) kul ni ska ha, ses på fredag,kram mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: