SKRIVET: 2011-08-15, kl 12:41:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

12.30

Rubriken säger 12.30 det stämmer denna tiden vaknade jag idag. Fick ju som sagt sovmorgon idag, måste nog äta mat snart.
Här regnar det bara hela tiden, en perfekt dag hade tänkt mig idag skulle bli en slappar dag! ;)
Kollade runt lite på datorn å vart avis på Ida hon lägger bara ut några bilder för göra mig ännu mera avis på henne.
I helgen lär nog bli en kväll med bildspel bara från USA, ska bli spännande!!! =)
Nu ska jag kila iväg till köket och värma min matlåda som innehåller köttfärs å spaghetti smaskigt!
Åh sommar...hösten kommer snart! =(


LIIV - vanlig men unik

Sv: Härligt! Jodå jag mår jättebra :)



Fin bild!



PUBLICERAT: 2011-08-15, 20:04:40 | URL: http://liivahliin.blogg.se/
Kajsa

Sv: Det stämmer, han är ju det!

vi måste skapa fler minnen tilsammans du och jag eller hur? men din pappa är också snäll och trevlig!



Vad roligt att du kommenterar, fast jag ser fram emot din snygga design snart här! Hoppas allt väl? ;) Kram



PUBLICERAT: 2011-08-16, 20:09:48 | URL: http://karamelliiz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: