SKRIVET: 2011-08-18, kl 18:30:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

18.30

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva...men skitsamma, har tagit det lugnt idag. Hakat på med min kusinvitamin till djuraffären å köpte hundmat, sedan åkte vi till affären å handlade mat till mig eftersom behöver de till helgen. Kommer bosätta mig i kga över helgen så ni vet, fast jag kommer blogga där för lånar deras dator..så de är lugnt. Men ska gå på marknaden här hemma med elvira som sagt, får skjuts från kga till dfs av mina föräldrar och även Sixten ska hänga med till dfs men han kommer inte följa med på marknaden känner mig orkar inte släpa han där. Och så måste ja leta efter gräsmatta som han kan kissa blabla...han stannar här hemma för alla flättar är välkomna till oss (säger pappa) så han måste nog nöja sig å busa lite med pappa.
Nästa inlägg kommer nog igen den kommer innehålla om Lizzie, känner mig att denna mapp måste nog uppdateras av mig snarast! Hon får inte bli sur på mig!!! ;D
bye // lisa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: