SKRIVET: 2011-08-21, kl 21:45:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sixten & Biffen

Igår har jag och elvira gått på marknaden här hemma, fast de var inte så mkt och titta på förra året var faktiskt mkt bättre. Men så är det p.g.a regnväder som ösade riktigt mkt i fredags så jag förstår att de som stod och sålde gav upp i de dåliga vädret. Inatt har Sixten sovit hos mig herregud jag kände inga tassar som hoppade upp elr hoppade ner från sängen, så han har verkligen sovit hela tiden i sängen. Mysig var han med! =)
Idag har vi vart nere i klippan å besökt anna å linnea efter 3-4 veckor p.g.a ida och så har ja ju inge körkort heller som ja inte kan köra ner! ;)
Innan vi far iväg till kga så stannade vi hos min faster och hämtade Biffen sen åkte vi till kga och väntade på kusinvitamin skulle komma hem. Äntligen kom de hem med stora husbilen från småland, så vi va kvar där en liten stund och snackade.
Och just nu är jag vid datorn men annars har jag packat förfullt också i min lilla resväska till elevhemmet, kommer bo hela veckan som vanligt! ;)
Vet dock inte om jag kommer uppdatera bloggen under veckan eftersom de är ju min första skolvecka så vi får se vad som ska hända runt omkring elevhemmet! =)
Snart försvinner sommaren!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: