SKRIVET: 2011-08-03, kl 11:53:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sommarstugan

Just nu befinner jag mig i stugan som ligger i Gullspång alldeles vid Vänern här njuter jag av mitt liv. =)
Idag ska jag väl ta det lugnt, längta till nästa vecka vill rulla tiden dit..skolan börjar snart "suck" träffa kompisar! YIPPIE!
Igår har jag lämnat min systeryster från mig, hon befinner sig i USA avis är jag! Min drömresa liksom! :D
Hon ska vara där i 2 halvt vecka ungefär shoppa lite där och besöka andra städer, träffa en barndomsvän där också som har arbetat där i ungefär 1 år snart. COOLT!
Men jag följde inte med till sthlm igår utan stannade kvar hos Elvira vi fick planera mat å saker som vi ska ta med oss, ska bli GRYMT FETT här i stugan!
Tyvärr kan jag inte fota med kamera den befinner sig i USA...om hon har tappat bort den skulle hon köpa en nu kamera till mig, ni undrar vad jag skulle vilja ha!? Jag vill ha en systemkamera, men min duger fintfint!!!

Men så får jag lägga in ett par bilder varje inlägg bara...! =)
Byeee
Bästa L I Z Z I E !!!

Snyggt fotat! 


LIIV - vanlig men unik

Sv: Jaha okej, ja det förstår jag då :)

Det är jättebra med mig, själv då? :)



PUBLICERAT: 2011-08-03, 12:19:36 | URL: http://liivahliin.blogg.se/
linda & azi & tyra

hejhej!



kul att du gillar vår blogg! :) kul med yttligare hundblogg!



yeees - väcker dom nån gång varjedag, hihi.



PUBLICERAT: 2011-08-03, 18:59:26 | URL: http://astirazalea.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: