SKRIVET: 2011-08-14, kl 23:32:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag

Idag är den tråkigaste dagen som vanligt för hela världen, men dock inte för Ida eftersom hon befinner sig i USA.
Den här veckan kommer jag ta sovmorgon och försöker sova lite tidigare för vänja mig vid skol-tider på morgon. Men det kommer gå bra, börja längta dit inte lektioner men kompisar! =)
Skönt att få Ida hem igen från USA fast hon kommer flytta till Töreboda "suck" men skitsamma, har saknat henne ända sen hon åkte hemifrån. Men IIIIDA kommer hem på lördag, åååhh bamse-kramar kommer hon få av mig.
Kom hem igår från stugan sedan skjutsat några kompisar till karlskoga, sedan har man fått veta att jag ska vara på hundvakt nästa helg! Fullt upp!!! Men älskar det, för kommer ju ha mina fina grabbar Biffen & Sixten sen är det vulkanmarknad här hemma. Måste gå på den också, Sixten följer kanske med då! =)
Imorgon blir det sovmorgon för min del ska bli gött, sedan under dagen lär nog bli en slappar dag sitta vid datorn! ;)
Byee
Jordgubbar!!! <3


LIIV - vanlig men unik

Sv: Här är det grått och kvavt. Duggade lite alldeles nyss. Hösten är verkligen på väg alltså :(

Ja hundar är ju verkligen det, katter gosar mest på sina egna villkor.

Allt bra annars då förutom vädret? :)



PUBLICERAT: 2011-08-15, 12:48:38 | URL: http://liivahliin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: