SKRIVET: 2011-08-16, kl 23:04:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag

Sovit till halv 11 sedan har man varit kga nästa hela eftermiddagen. Köpt kalender-bok till skolstarten, tagit med hem ett par glasögon från synsam som jag ska testa..ska få ny eftersom har tröttnat på mina och de har repor på glasen.
Men vill hellre vänta tills kära Ida ska komma hem och kolla med de glasögonen jag har här hemma.
Vet dock inte vad jag ska skriva mera, men ville uppdatera och de får jag väl! =)
Har börjat packa första låda från hyllan, fortsätter imrgon med detta å rensat ganska mycket hittat ett par gamla brev från mina 2 kompisar. Gud va gammalt det var, kastade bort de. Men sparade några skulle va roligt å visa för dem någon gång! =)
Jag vill verkligen övningköra, men de är ett par år tills jag sitter i en bil å kör! :D Ska ta black pearl när jag får körkort får ni verkligen se upp på vägarna! ;)
Nu helgen är det vulkanmarknad här hemma, ska gå på den med elvira på lördag ska bli roligt och få någon sällskap! Sedan är det tillbaka till kga med min pöjk! =) Åh kommer verkligen få en mys-fredag av mina pojkar! =) <3
Byee
Fiina pojkar!
Finaste Biffen!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: