SKRIVET: 2011-07-25, kl 18:37:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sixten!

Igår har man stigit upp vid 8-tiden för kusinvitamin hämtade mig vid 9-tiden för skulle passa Sixten åt dem för de åkte till ParkenZoo i Eskilstuna. Innan de åkte så fick jag ett stort kram från henne och sa " Du är så snäll och som ställer upp alltid!" till mig, glad man blev sedan hejade vi till dem iväg till Eskilstuna.

Hela dagen har jag gått på flera promenader med Sixten man ville bara gå hela tiden men det är roligt för man har sällskap hela tiden och sen gå runt i olika områden. Och sen har man spelat Wii, tittat på tv och suttit vid datorn kelat med katten Nisse för han befann sig inne hela tiden eller ute på verandan p.g.a regnväder som kom då och då.
När jag värmde maten och gick ut på verandan och skulle äta då hade Nisse tagit mitt plats "suck tänkte jag" men tog bort han och satte mig snabbt ner sen kom jag på Fanta hade jag glömt där inne, gick jag in och hämtade gick ut såg jag Nisse hade tagit mitt plats igen.
Sixten satt på stolen bredvid mig och tittade ut när bilar och folk som cyklar förbi.
När de kom tillbaks på kvällen även Ida med tjejerna från Klippan, de tog med pizza, pizzabröd och pommes med hamburgare så käkade vi klart. Gick vi iväg till ormen Sune tänkte bara ta ett titt hos han det blev inte, utan barna tog ut han så de kelade med han och vi fick för första gången klappa på Sune! COOLT!!!
Innan vi åkte tackade kusin till Ida för hon tog med Biffen dit, till mig visste hon inte vad hon skulle säga....men till slut kom orden ut " Lisa du är BÄST!" JIPPIE!!!
Snälla kom helgen som jag ska passa åt dem snurra tiden till denna helg, då träffar man Sixten igen han är så go!

Tänkte jag måste uppdatera lite på bloggen annars är allt gammalt, men jag är inte ensam om det att uppdatera så dåligt eller sällan men allt dyker upp ändå! Denna inlägget måste nog räcka!
Byeeeeeee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: