SKRIVET: 2011-07-29, kl 00:21:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Värmlands skogarna!

Idag har jag åkt till ett ställe som heter Brunskog med min faster och Göran, vi fick se gamla saker de fick göra i förr tiden som till exempel gamla maskiner som vi nu för tiden inte använder.
Vi mötte också några vänner som brukade hänga med på några husvagnsemester asså de har egen husvagn men vi åker till samma camping och bor bredvid med husvagnarna. De gör nog fortfarande men jag är inte med på många husvagnsemester längre, annat dyker upp hela tiden!
Men iallafall när vi kom hem så startade vi med grillen och resten av maten. Men annars har vi hjälpt till med deras laptop för de hade problem med skrivaren till datorn, sedan installerade jag Norton så allt är klart inte allt kanske. Men jag fick deras gamla dator-skärm som är platt-skärm alltså, inte gammaldags dator-skärm!
Blir nog en riktigt bio i det nya rummet för mig, andra skärmen ska jag nog koppla in till min laptop så blir det film i bägge två istället för tv:n och inte behöva köpa hem massa sladdar! :D
Imorgon tar jag nog ett sovmorgon som jag inte har fått att göra det denna vecka, inte hela dan hoppas jag!
Men tar nog det lugnt imorgon eller cykla till min farmor och besöka henne lite, tar nog ett promenad med kära mostern Atica!

På lördag åker jag till Göteborg med mina fina tjejer och gå på Liseberg ska bli NICE, men kommer vara där bara över dan så jag åker hem sent på kvällen. Tror inlägget måste räcka!
Byee


Malin

Hur har vädret varit hos dig idag?:)



PUBLICERAT: 2011-08-02, 18:13:25 | URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Malin

- hehe okej, men skönt med värmen endån tycker jag! :)

Igår var vädret jättebra, varmt & soligt. Det låg mellan 25-30 grader! :D



PUBLICERAT: 2011-08-03, 09:34:54 | URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
LIIV - vanlig men unik

Kul att se lite hur det var förut och vad som användes då :)



PUBLICERAT: 2011-08-03, 09:57:17 | URL: http://liivahliin.blogg.se/
Malin♥

- Okej! :)



PUBLICERAT: 2011-08-03, 11:47:05 | URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: