SKRIVET: 2011-06-04, kl 15:37:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Varmt ute!

Hejhej!
Idag är verkligen varmt ute men skönt, och man blir helt slut efter heta värmen. Har varit i Örebro hos en vän vi hörde fåglar att kvittra hela tiden så de visar att sommaren är påväg hit till oss. Tänk vad tiden har gått så fort några månader sedan har vi haft vinter snö ute på gatorna, men nu ser vi bara grönt och träden blåser fint säger jag bara och skönt!
Men nästa torsdag slutar jag då börjar min sommarlov, då sticker vi mot Stockholm och stannar kvar där ett par dagar. Sedan åker jag iväg till Glada Hudik med min systeryster och lär nog stanna där flera veckor, känner mig avslappnad där behöver inte tänka så mycket som flyger i luften omkring utan lugn och ro kommer jag få. Och långa härliga promenader med Lizzie vi kommer nog vara ute ganska mycket men vatten är viktigt och dricka med ska försöka och komma ihåg de.
Ja..har saknat min bästa Lizzie men man får acceptera att hon bor långt borta från mig, men de duger har några hundar omkring mig men med Lizzie då känner man sig lite speciell. Eftersom hon själv har lärt sig att förstå några tecken på teckenspråk. När jag tecknar sitt på teckenspråket så sätter hon sig ner hon förstår verkligen vad det betyder, jag blev verkligen förvånad när jag såg allt vad hon gjorde. Ska försöka någon gång att fota henne när vi tränar men nu håller vi på med några träningar på teckenspråk.
Jag är verkligen en S T O L T lillmatte till en V ä r l d e n s b ä s t a f l a t som finns! =)
Nu ska jag inte babbbla för mycket de räcker nog för min del just nu. KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: