SKRIVET: 2011-09-11, kl 21:11:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

ÖSK - AIK

Redan söndag igen helgen har alltså gått till en söndag. Packat och tagit ner massa hyllor och kopplat av då och då med fika. Nu är rummet en tråkig rum, just nu sitter jag i sängen och surfar runt med datorn i famnen och väntar ännu på en ny måndag. Men tiden rullar på hela tiden så de rinner så snabbt till fredag igen, då kommer jag ta mitt första steg in i vårt nya lya! Kan inte fatta att vi har köpt det huset! Huset är så fint, ska bli snyggare när vi fräschar upp, tänkte ta före och efter bilder när vi har flyttat in alla grejer.

Jag och Ida har hunnit åka till kusinvitamin och hämta lite grejer till Töreboda, hälsat på min söta Sixten!
Sen fick Ida kaffe så tog jag SodaStream istället med smaken apelsin, gud va jag hade saknat den smaken!
Men när vi satt ute på varendan då började det mörkna ute även klockan visade halv 11 på morgonen, så var vi tvungna tända lampan ute vid dörren där vi satt och fika. Sedan kom regnet och regnade tills vi skulle åka hem, men sedan kom några i släkten hit och tog fika för mamma fyllde år under veckan så vi firade henne idag.
Imorgon ska vi på elevhemmet och andra elevhemmen gå och kolla på fotbollsmatch ÖSK - AIK.
Kanske blir huliganer för en dag för mig och elvira, hoppas inte de. Men de ska bli spännande och se de som hejar på AIK!

Byee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: