SKRIVET: 2011-09-03, kl 13:23:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Packa?

Vaknat runt via 10 tiden så åkte vi till farmor direkt och fick fika där, så jag skippade frukost. Har gjort matte några uppgifter är kvar, fast tänker göra det i skolan på måndag. Men annars ska vi ta det lugnt idag samma som igår eftersom mamma är inte hemma, hon är i sthlm och ska springa Tjejmilen som startar vid halv 2. Jag måste se filmen som heter Hur många lingon finns det i världen eftersom filmen är spelad i Glada Hudik såg bara sista av filmen för att jag och elvira var ute och åt mat med några vänner.

Men idag hade jag tänkt packa fast det är bara böcker som ska ner i lådan, fick chock nyss för jag hade många lådor under sängen utan ha fått veta det. Så nu väntar jag på Ida ska komma hem och hjälpa mig och dra ut alla lådor och gå genom alla, eftersom jag ska flytta snart. Vi kanske får huset redan här veckan men vi vet ännu inte men de har sagt kanske den 15 sept. Jag har liksom inte packat ordentligt massa kläder är kvar i garderoben och massa grejer är i skåpet med, jämfört med mamma hon har packat rejält massa grejer. Men de gör inget egentligen för huset ligger på samma gata fast uppförsbacke så vi ska lägga i släpkärran och köra upp bara.
Skulle vilja få tips på vad min design ska stå för något namn, har funderat på Hundar Kärlek på designen. Men ni får gärna tipsa mera vad det ska stå för något. Min kompis väntar så länge tills jag kommer på något! =)
Byee


LIIV - vanlig men unik

Sv: Jodå det är det nog :)

Nej flyttpacka är astråkigt! :o



PUBLICERAT: 2011-09-04, 12:27:53 | URL: http://liivahliin.blogg.se/
LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja han är supersöt! :D

Ja men måste ju tyvärr det. Det är roligt att flytta till nytt ställe men inge roligt att packa. Varken packa upp eller ner ^^ hehe. Sa du flytta långt? :)



PUBLICERAT: 2011-09-04, 12:39:38 | URL: http://liivahliin.blogg.se/
LIIV - vanlig men unik

Sv: Okej, vad är Lizzie för hund då? :)

Okej, det var ju inte så långt :) Skönt på ett sätt, då kan man åka över med lite skit lite då och då :)



PUBLICERAT: 2011-09-04, 14:54:01 | URL: http://liivahliin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: