SKRIVET: 2011-09-04, kl 21:54:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tredje vecka!

Imorgon åker jag till skolan och det är tredje skolvecka bara, gud vad tiden går så långsamt.
Annars tror jag veckan blir nog lugn vecka, fast kommer kolla på Hur många lingon finns det i världen på elevhemmet med elvira. Jag hade lust att åka till Glada Hudik efter filmen kände igen en massa platser i filmen.
Idag vann Degerfors jag hann inte skåla något för det, fast tog o´boy innan jag fixade ordning jag tycker om att dricka något kallt så tog o´boy!
Höstlovet har jag inga planer som jag inte har bokat in, blir det att jag är kvar hemma så tar jag min lilla kära Sixten!!! <3 Tror absolut på att jag tar han på höstlovet, då ska jag lära något nytt trick! :D
Längta, längta å längta dit!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: